Sedahoca Hepimize maşallah canım maşallah ❤️
Evet çok şükür az kaldı oğluşumu inşallah çok az bir zaman sonra kucagima sağ sağlim alırım 🤲🏼
Şuan sancilarim var zaten belimden kasigima doğru vuruyor oğluş da çok hareketli
Rabbim bu güzel duyguyu herkese nasip etsin inşallah 🤲🏼