Azize_DNC Tüp bebekle hamile kaldım kan değerlerime göre ikiz sanırım! https://share.icloud.com/photos/055ycHGjSb4GU0zeNHOf6gOFQ
Pamuk Azize_DNC Değer kaç? Beta hcg ile çoğul gebeliğin alakası yok.Insallah kalbinizden geçtiği gibi olur.
1yenianne11 Azize_DNC bildiğim kadarıyla 2578 değeriniz var bu değerle ikiz olup olmadığı anlaşılmıyor maalesef tamamen keseyle ve bebekle alakalı
Laren_lar Azize_DNC tamam değerin artması normal, her gecen gün iki kat artısi gösterir.zaten gebelik keseniz yakında görünür, birkaç gün içinde ultrasonda görünür. Bende beta ile ikiz olduğunu açıkça düşünmüyorum. Ancak ultrasondan anlaşılır
Hicran57 Azize_DNC evet bende tüp bebek yaptırmıstım yarısı cıkmıstı bu degerın nerdeyse ama sizin ikiz gibi duruyor gibi değil ikiz. Hayırlı olsun
Laren_lar Son adet tarihim 20 Aralık, 17 Aralıkta 890 , 20 Aralık’ta 3890 çıkmıştı, benimde değerler yüksek çıkmıştı ve kese görünmüştü, şimdi 6 haftalık tek kese gebeliğim var, Rabbim hepimize sağlıklı gebelik nasip etsin
0668 Laren_lar canim benim son adet tarihin 2 Laren_lar canim benim kese 5+1 de goeundu deger 3500 lere yakindi ama bebek falan bsy demedi henüz sen bebegi gordun mu son adet rahin nedir bide benim 22 aralik