Babyseymen Kelebekkkk haftaların geçmesini bekliyorum cnm biran önce hareket etse tekme atsa diye gün sayıyorum valla ondan sonrada kucağıma alım diye dört gözle bekliyorum ama bi türlü haftalar geçmiyor 14+6 yım cnm
Zhlinn Kelebekkkk bende 14+5 canm😊 cinsiyet erkek ama bakalım değişecek mi🙈 çalıştığım için çok yoruluyorum ama onun dışında çok şükür bi sorunum yok. 2 hafta sonra randevum var bidaha. Sabırsızca bekliyorum 😍😍
Ebruebru Kelebekkkk az önce oğlum olacağını öğrendim. Ne kadar mutlu oldum. Ne hamilelik sızlanması kaldı ne dert tasa. Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🌺❤🌺
Gfrnszgn Kelebekkkk bulantılar hla devam ediyor ama çok şükür kusmalar azaldı normal yemek yiyemiyorum sadece tost simit peynir gibi şeyler sizde de bu kadar çok mu bulantı
Kelebekkkk Babyseymen bende çok fazla baş ağrısı oluyor midebulantı m da hala geçmedi sizde şikayetler devam ediyor mu
Kelebekkkk Babyseymen İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız o günlerde gelir 😊 karnınız belirmeye başladı mı
tinymiracle Aşırı yorgun ve uykulu bir sekildeyim. 12 saat uyusamda yorgunluğum geçmiyor. Onun dışında hiç bir sıkıntim yok şükür.
Kelebekkkk tinymiracle bunlar da tatlı yorgunluklar inşallah kucağınıza aldığımızda hepsini unuturuz 😊
Seymabal41 Bugün 14 haftalık olduk Allah’ın izni ile en çok cinsiyetini merak ediyorum birde bir an önce hareket etsede hissetsem diye heyecanlanıyorum 🙈👶🏻🤰🏻💕❤
Mrym58 Bizde 14+2 yiz 12. Haftada erkege benziyo dedi doktorum dun kesinlestirdi cok fena gribim onereceeginiz birsey varmi arkadsslar
Kelebekkkk Mrym58 bana da 12 haftalıkken erkek dedi bakalım değişebilir de dedi 16 da gidicez kesin öğreniriz herhalde
Kelebekkkk Mrym58 Ben sabah akşam tarhana içmiştim kivi portakal mandalina geçmişti 3 güne inşallah geçer merak etme
Babyseymen Kelebekkkk benim ilk şikayetim baş ağrısı inşallah son olur başka bir promlemim yok çok şükür cnm
Babyseymen Kelebekkkk baş ağrısına çözüm buldum ben bugün eşim omuzlarıma masaj yaptı bir kahve biraz tatlı şuan çok iyiyim çok şükür sende dene belki seninde geçer
Seymabal41 Kelebekkkk Bilmiyorum ki bir kere koz dedi sonra erkek sesi şimdi tam net değil dedi 14 . Haftada kesinleşir sesi Allah’ın izni ile öğreninceye bakalım tabi izin verirse 😂😂😂❤🙈🤰🏻
Seymabal41 MerveDmn Ay valla bizim ki bir yerini açmıyor 😂😂😂 öğreniriz inş yaa çok merak ediyorum 🙈🙈🙈