Annesininbalbocugu EcemErgen Rica ederim canım benim 🤗 Sakın kötü düşüncelere girme hep iyi düşün iyi olsun inşallah 🤲🏼
EcemErgen Yasemindemirtas ikinci serumu taktilar cnm 2 tane daha alcm bu bitince kanama durdu gibi bakalm
Ceylan1234 EcemErgen korkma canım sadece kanaman olduğu sürece progestan al ve uzan benim 2 buçuk ay oldu kanamam progestan alıp uzanıyordum çok şükür şimdi 1 ayımız kaldı
EcemErgen Ceylan1234 ins cnm bizim dha cok kucuk erken. progestan 200 mg yumusak kapsul yziyo ondn almya bsldm dun gece
Oozzee Korkma hiçbi şey olmaz Allah’ın izniyle.. 37+5’teyim ve şimdiye kadar forumda bu okuduğum kaçıncı böyle olan anne adayı ve hep kanaması durup çıktılar hastaneden. Benim de en başta hafif kanamam olmuştu senin haftalarındayken, progestan jel kullandım geçti. Doktorun ne olur ne olmaz diye önlem almıştır, iyi de yapmış. Sen dinlenmene bak ve doktorunu dinle. Geçmiş olsun.
Ceylan1234 Ben ilk bebeğimi bilmediğim için o şekil de kaybettim 5 6 haftalık falan buna da hamile kaldım kanamam başladı haftada 2 3 kez hastaneye gjdiyirdum progestan almaya devam et sen sabah aksam Allah 'ın izniyle birşey olmaz bak ben büyüttüm bile inş şubatın başında alicam bebeğimi sen de alırsın inş korkma yani stres de yapma sadece silahlı ol ağır iş yapma çok ayakta durma en önemlisi bol bol su iç normal tuvalet kullanma klozet kullan
EcemErgen Ceylan1234 oyle yapiyoruz zten cnm merak etme snada gcmis olsn rabbim saglikla kucagimiza almamizi nasip etsin
EcemErgen Yasemindemirtas amin cnm serumun icine vitamin şırınga ettiler. Oglene dogru doktora kontrole gidicem. Idrardn snra sildigimde khverengi gelio peceteye ama bildgn ilac kokuo serumlrdn oluo dediler tmm dedm
joker35 EcemErgen cnm bende 8 haftalığım kesede kanama görüldü 1 gün hastanede yattım serum iğne vs.kahve lekelerim hala devam ediyor inşallah atlatıcaz Allahın izniyle
Sedef-345 EcemErgen bende de pembemsi bi iki damla kan gelmişti o dönemlerde . Progestan kullandım sonrasında hiç gelmedi kan . O yüzden devam etmiyorsa kanaman bence panik yapma.
EcemErgen Sedef-345 kAnama yok canim kahverengimsi gbi var ama ofa ilac kokuyo idrarimda ilac kokuyo bildigin serumdakiler alttan cikiyo