Rabisozdmr merhaba suni sancıyı hemen öyle en yüksekten vermiyorlar merak etmeyin ben 21 saat çektim kendi sancım hiç yoktu en başından itibaren suni verildi. Suyunuz gelmediği takdirde daha katlanılır ama suyunuz geldikten sonra bi tık artıyor acısı. Bide hemen gümbür gümbür vermiyorlar yani bana ilk etapta az verildi sancım 30 vs çıkıyordu normal bir şey adetken de çektiğim bi ağrı yormuyor. Sonra 70 çıkıyordu o bi nefes tutturuyor sonra yine normal. Ama 100 çıkarken yamuldum😅 ama tabi benim kendi sancım hiç olmadı açıklığım da ilerlemedi o yüzden veryansın arttırdılar yalan olmasın 16 damla mı veriliyordu ne 4le başlamıştı ha ben gene de açıklığım olmadı sezaryen oldu ama olsun 😂 belki sizin açıklığınız ilerler o kadar aşırı çekmezsiniz suyunuz gelmeden önce de 70i 30 kadar hissedersiniz suyunuz da doğuma doğru paylatılırsa 2 dk çekiverir sonra hop doğurursunuz 🤲🏻 valla zor değil yani evet açsın uzun sürünce de yoruluyorsun ama sonuçta geçiyor hiç korkmayın ♥️