Benim suyum geldiği ve sancım olmadığı için suni sancı vermişlerdi. Evet büyük bir ağrı acı ama inanın dayaniliyor. Ben sürekli koridorda yürüdüm. Yürümek iyi geliyor. Sancı geldiği zaman durup sabır Yarabbi dediğimi hatırlıyorum. Geekten Allah’tan sabrını veriyor. Bu arada gündüz 4 e doğru yatisim yapıldı.nst falan çekildi. Akşam üstü 6.05 gece kızım doğdu.