Anneoluyorum19 bende aynısını devlette yaşamıştım zor bir durum bende özele geçip rahatla normal doğum yaptım tabsiyem çevrende ki başka bir özele git yada o özelin müdürüyle yani baş hekim vs hangisi varsa eşin konuşsun başka bir ebe girsin doğumuna sen ücret ödüyorsun dediğini yapmak zorundalar