Anneoluyorum19 yok artık ya bişey desen sağlık çalışanına şiddet oluyor. Canım sen normal doğum istiyorsan yap sırf o saçma insan yüzünden kendi tercihini değiştirme ne tavır gösteriyorsa aynısını sende ona yap. Sana napabilir ki sonuçta o değil doktor doğurtuyor seni dinleme hiç bakma bile yüzüne