Sinemm68 ben ilk 1 gün gecikmede yapmadım çünkü çıkmıyor dollenmeyle alakalı biraz da hamile olsan bile 1 gün gecikmede gostermeyebiliyor o yüzden sen 1 hafta bekle o zaman daha net olcak. Benimde adet olacak gibi karnım ağrıyordu adet olacağımı düşünmüştüm meğersem hamileymisim😅