Sinemm68 HifaVera normalde gecikşr mi adetiniz belki mevsimsel falan geçmiştir ilaç falan kullandıysanız etkilemiştir bu ay değilseniz inş diğer ay güzel haberler alırsınız
HifaVera Sinemm68 Daha önce gecikme olmadı ama 1 hafta erken adet görmüşlüğüm oldu ve ilaç kullanmadım bu aralar
Sinemm68 HifaVera ama ya millet önden silik çizgiyle görüyor hahahwj senin en son ilişki ne zaman oldu
hiraa_ HifaVera ben geçen ay 27sinde oldum bu ay 26sında test yaptım pozitif çıktı beta 4000e gelince kese göründü
Sinemm68 HifaVera kalırsın o ayrı demem o ki şimdi olsa çıkardı çunkü 15 günden fazla olmuş hani benim demem geç döllenme olamaz
Sinemm68 HifaVera kalırsın o ayrı demem o ki şimdi olsa çıkardı çunkü 15 günden fazla olmuş hani benim demem geç döllenme olamaz
HifaVera Sinemm68 Az önce baktım çok çok az kahve rengi turuncu gibi lekeler geliyor Galiba adet olacam