Cikcik00 Efnan3443 orda hasta kabule analık hakkından yararlanmak istediğini söylüyorsun muayne yede para vermiyosun doğumuda yaptırmak zorunda devlet
Cikcik00 Efnan3443 evet benimde yok öyle yapıyorum hamileyim dedim bir kez sigortam yok haktan yararlanmak istiyorum dedim GSS olarak kaydetmişler artık geçiyorum direk