Efnan3443 sigortanız yoksa GSS yaptirma imkanınız var mı bir araştırsanız, kendiniz yatırıyorsunuz sağlık priminizi, çok yüksek değil diye biliyorum. daha rahat olur hastane işleriniz. Çalışmadiginiza dair v.s. belgeleri toplayıp SGK dan yapıyorsunuz işlemlerini, tam bilmiyorum neler istediklerini aylık ne kadar ödendiğini, SGK ya uğrama imkaniniz varsa ordan bilgi alabilir siniz