MelteM2cck Songul-12 ilk gebelikte normal doğum için son ana kadar beklenir. Benim ilk hamileligimde kızım 40 haftayı doldurdum gelmek bilmeyince sancım da yoktu isteğe bağlı sezaryen ile doğurdum. O yüzden 2.de mecbur sezaryen olucak
Fatya001 Soooon 40 gün 34+2 haftalik hamileyim 24 şubat geliyo bebek inşAllah mide yanması var ne yaptıysam geçmiyor uykusuzlukdan başım ağrıyor
MelteM2cck Fatya001 24 şubatta geliyorsa bebek 27 gün kalmış oluyo nasıl 40 gün kalıyor anlayamadım Hayırlı doğumlar inşallah bu arada 🌻 Bende 26 şubatta dogumum var çünkü 29 günüm var
MelteM2cck Fatya001 mide yanmasına da panto diye bi hap önerdi doktorum o kadar işe yaradı ki mide yanmasını unuttum tavsiye ederim reçete ettirebilirsiniz
LamiyaCetinkaya Songul-12 son 25💗 artık hem doğurmak istiyorum, hem de erken doğmasın diye doğru düzgün iş yapamıyorum. Açılmam ve kasılmalarım var 🥲
Eddaa57 Son 26 her gece bel ve kasık ağrısı kasılmalarla bölünen uykular 🥴 yarın kontrole gidicem devlete ilk olucak sanırım orda belli olur yani olur mu acaba derler mi bişey bakalım 🫣