Linatkgl Songul-12 son 6 gün kaldı uzanamıyorum ne sırt üstü ne yan vajina ağrım çok bacak kraplarım sona geldik şükür rabim hayırla sonlandırsın
MelteM2cck eozh benim 2.dogumum olcak. İlki sezaryendi o yüzden bu da sezaryen olucak. 38 de doğuma alicam dedi. Şimdi 35 haftadayim 3 haftam kaldı
Songul-12 Kızlar umarım bebeklerimiz 29 şubatta gelmez yoksa 4 senede 1 doğum günlerini kutlucaklar 😁
Songul-12 MelteM2cck benim daha belli olmadı salı günü kontrole gidicem çatı muayenesi olucak büyük ihtimalle ozaman belli olur diye düşünüyorum ilk gebeliğim bu
MelteM2cck Songul-12 ilk gebelikte normal doğum için son ana kadar beklenir. Benim ilk hamileligimde kızım 40 haftayı doldurdum gelmek bilmeyince sancım da yoktu isteğe bağlı sezaryen ile doğurdum. O yüzden 2.de mecbur sezaryen olucak