Nill_ benim oğlumun ilk agzindan çıkan kelime Ece idi kızıma Ece ismini koycam bence ilerde ismimi kim koydu dediğinde abin demek bana çok özel geliyor kesinlikle bebeğini kırma bulut ege de koyabilirsim benimde oğlum yağız ege kızım da yağmur Ece olcak ins