Nill_ bence ne ankete bak nede sizin istediğiniz olsun ablası ismini koymuş çokta güzel bir isim onun istediği olsun benim de 2,5 yaşında ki kızım kardeşinin ismini sürekli Kerem diyor Kerem sesleniyor kardeşinin ismi ne diye sorunca biri Kerem diyor bizde onun istediği isim olsun karar verdik büyüyünce hatırlamasa bile biz ona kardeşinin ismini sen koydun diyeceğiz kardeşine de ismini ablan seçti koydu diyeceğiz 🥰 eşim Muhammed istiyordu çok eşim de kızımın istediği olacak diyor kerem olsun dedi onunda beğendiği isimdi ama gönlünde ki Muhammed olmasına rağmen Kerem olsun diyor bir ara Alparslan düşünmüştük ama ondan vazgeçtik