nb- Ceremua 35+0 :) çantam hazır, temizliğim yapılmadı, kesin günüm belli değil, heyecan ve tedirginlik had safhada
Mervekaram22 Ceremua son 15 daha erken de gelebilir daha geçte davetsiz misafir ☺️herşey tamam bir tek beşiğin içindeki uyku setini yıkamam kaldı
Medineuyanik Ceremua saat 00.00 itibariyle son 15 🤭 herşey hazır bir kızıkam eksik keyfi ne zaman isterse o zaman gelecek bakalım tuhaf duygular içerisinde beklemedeyim 🤭🥰💜
Ceremua Fatos43 ay erken gidiyorsa daha iyi son zamanlar çok zor oluyor uyumak vs vücut hep yorgun oluyor😄
Ceremua nb- ben ufak ufak düzelte düzelte yaptım şükür temizliğimi ya valla o temizlik git gide zorlaşıyor nasıl belim tutuluyor 2 iş yapınca
Kahramankentli 36+3 Cuma günü doğuruyorum inşallah herşey hazır çantamda bi kaç eksiğim kaldı onlar konacak sadece sağlıkla gelsinler inşallah dualarınıza talibim 🧡
Ceremua Kahramankentli ay sayılı gün olunca insan ayrı bi heyecanlanıyor ya😅😅 sağ Salim kucağına alırsın inşallah kuzum ❤️
Maviasya 19 😥 tuhaf duygular içerisindeyim. Heyecan özlem merak ve tedirginlik düşündükçe ağlamak geliyor tutamıyorum kendimi
Ceremua Maviasya gerçekten insan çok duygusal oluyor hele benim 2. Çocuğum bu, kızımı evde nasıl bırakıp gidicem öyle düşününce çok üzülüyorum
Hande-o Bende 34hafta 6 günlüğüm planlı sezeryan olucak çantamı henüz hazirlamadim bu hafta hazirlicam kismetse 3 hafta gibi bi süre kaldı diye düşünüyorum tarih henüz belli değil hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🫶
Ceremua Hande-o evet 2-3 haftaya olur kuzum şeninde sen hazırla şimdiden çantayı eksik illa oluyor tamamla et derken 3-5 gün geçiyor gene
SeymaSimsek Ceremua an itibarıyla son 16 bir yanım artık çok yorgun ve kavuşmak için dua ediyor bir yanım hiç bilmediğim duyguları yaşamak için korkuyor. 🥹
Ceremua SeymaSimsek ayy sende mi 14 şubatta doğuracaksın 🥹🤍 bende öyle gün azaldıkça beni bekleyen şeyleri bilince özellikle daha çok korkuyor insan ahahah
seymakrky son 27 ama 14 Şubatta serklaj dikişimi alacak doktorum yani o gün de olabilir bekleyedebilirizz sona doğru yaklaşıyoruz çok bekledik bugünleri riskli bi gebelik geçirdiğim için 🥹💕🙂 Allahıma sonsuz şükürr hepimiz sağlıcakla kavuşalım inşallah 🎈🎈
Ceremua seymakrky ay çok sevindim rabbim muradına erdirmiş ne güzel inşallah sağ Salim büyütmeyi de nasip eylesin 😘
Eminefidan 22🌸 ne zaman gelecek prensesim bilmiyorum. İlk gebeliğim. Heyecan korku bilinmezlik. Doğum için bir belirtim de yok şimdilik bekliyoruz bakalım
Ceremua Eminefidan hayırlısı olsun kuzum inşallah sağlıcakla sarılırsın yavruşuna🥹 yenidoğan çok güzel oluyor o kadar güzel ki tarifsiz ve güzel olduğu kadar zor ama rabbim öyle güzel döngü içine koymuş ki o zorluk bile nasıl güzel 🌼
Denizs16 Ceremua son 6 gün🙏🏻 5 şubatta doğuruyorum nasipse. Çanta hazır ekleme çıkarma vs yapıyorum durmadan onun dışında temizlik yapıldı bebişi beklemedeyizzz💗
Ceremua Yagmurakyurek sağ Salim kucağımıza alalım da o beklemekte çok zor oluyor ya en ufak şeyi başladı mı acaba falan diye 😄
bbaby44 Ceremua temizlik bitti canra ufKtan hazirlamaya basladim yani yikama utuleme degil yerleştirme aşamasindaym :) artk cok agirlastk hissedyorum son 28 subat tahmini dogum bnmdee
nb- Ceremua ben de bir an önce halletmek istiyorum da ben yapamıcam serklajlıyım, kardeşim yapıcak. O da hasta oldu iyileşmesini bekliyorum inşallah bebiş de bekler diye dua ediyorum :)