nnkkk yeni gördüm canım kusura bakma bizim doktor bebeğin haftasını yanlış hesapladı 12 hafta diye gittiğim Bebek 16 haftalık dedi ikili geçmiş dörtlü yapalım dedi dörtlü de de 250 /1 çıktı ya fetal yada amniosentez dedi doktorumda sorunca amniosentez en kesin direk kromozom sayısı veriyorlar deyince yaptırdık hoş şimdi olsa yaptırmazdım zaten ben ne olursa olsun vazgeçmezdim ama doğuma kadar düşünmek istemiyorum öğrenmek istiyorum deyince yaptırdık