nnkkk Merhaba, dörtlü tarama testim riskli geldi detaylı ultrasonda kalp ve bağırsakta parıltı görüldü. Fetal dna testi verdim sonucu bekliyorum.çok stresliyim böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba kızlar
Narin9 nnkkk bu testlerin yanılma ihtimali çok yüksek diye biliyorum hatta bana doktorum kendine hamileliği zehir edeceksen yaptırma demişti sizinde içiniz rahat olsun inşallah tertemiz çıkar sonucun
Szr12 nnkkk oranınız kaçta kaç bende dörtlü yapıp bir de amniosentez yaptırdım yüksek riskli diye bir buçuk ay sonuç bekledik yani iki ay çok zordu benim için sonuç temiz çıktı bebegim doğdu gayet sağlıklı zaten bu testler yüzde yüz değil ihtimalle yönlendiriyorlar inşallah birşey yoktur bebişinde canını sıkma sonuç güzel gelir inşallah
Rumesi nnkkk merhaba canım benimde ikili tarama testim riski çıktı ense kalınlığı ve burun kemiği normal çıkmasına rağmen amniyosentez yaptırdım sonuç bekliyorum 1 ay olacak 😕berbat geçen kocaman 1 ay
nnkkk Narin9 burnu ve ensesi normaldi sadece parlaklık gördüğü için test yaptırmamı istedi inşallah sağlıkla gelicek🙏 sonuç beklemek çok stresliymiş
nnkkk hanifeq ikili test orta risk çıktı dörtlü test yüksek risk çıktı perinatoloji uzmanı gittim burnu ve ensesi normal sadece parlaklık gördü o yüzden teste yönlendirdiler
hanifeq nnkkk yaş kaç bazen yaştan dolayıda yüksek çıkabiliyor ya bu testler biraz yanıltıcı çoğu kişinin yanlış çıkmış zaten fetal DNA testi cermissiz daha net çıkar inşallah herşey iyi çıkar 🙏
Szr12 nnkkk yeni gördüm canım kusura bakma bizim doktor bebeğin haftasını yanlış hesapladı 12 hafta diye gittiğim Bebek 16 haftalık dedi ikili geçmiş dörtlü yapalım dedi dörtlü de de 250 /1 çıktı ya fetal yada amniosentez dedi doktorumda sorunca amniosentez en kesin direk kromozom sayısı veriyorlar deyince yaptırdık hoş şimdi olsa yaptırmazdım zaten ben ne olursa olsun vazgeçmezdim ama doğuma kadar düşünmek istemiyorum öğrenmek istiyorum deyince yaptırdık
nnkkk hanifeq yaş 26 hanifeq yaş 26 kan değerlerimden dolayı yüksek çıktığını söyledi doktor ama ultrasondaki parlaklık kafamı karıştırdı
nnkkk Rumesi inşallah sonuçlarımız temiz gelir ama bu sonuç beklemek gerçekten çok zormuş gün geçmiyor
Rumesi nnkkk bazen yaştan dolayı diyen oldu Çook özür dileyerek söylüyorum eşinle özel durumu yaşayıp sonra test yapınca da oran riskli çıkıyormuş neler duydum neler artık neye kime inanayım bilmiyorum sadece bekliyorum
hanifeq nnkkk benim kuzenimede kalpte parlaklık var denildi şuan çok sağlıkli o parlaklık geçebiliyor ense burun iyiymiş en azından DNA testi çıkana kadar beklemek lazım olumsuz düşünme stres yapma bebeğe yansimasin
Rumesi nnkkk inşallah canım inşallah 🤲🏻çok zor gerçekten çok ağladım çok uykularımı kaybettim psikolojim çok bozuldu ama şimdi alıştım ne yapayım kaderde ne varsa onu görecez😟
nnkkk Rumesi bende öyle çok ağladım çok araştırdım psikolojim bozuldu inşallah sağlıklı sonuçları alırız
MervEfehan nnkkk yaşınm 29 ikili tarama testi orta riskli çıktı amniyosentez oldum temiz gelmişti çok şükür. Sizinde temiz geleceğine inanıyorum sakin kalmaya çalışın.bu testlerin bı ihtimal olduğunu unutmayın.allah büyüktür
Humeyranin Benim ilk bebeğimde de parlaklık vardı ve doğuma kadar da devam etti. Nifty yaptırmıştım temiz geldi bebek de sağlıklı doğdu. İçinizi ferah tutun bana neler neler dediler kendimi üzdüm. Sizin bebeğiniz de sağlıklı. Doktorlar her ihtimali söylemek zorundalar sanırım