Esraeva Arenimoo ilk gebeliğimde benimde öyleydi sürekli üşüdüm. Şimdi 2 ye hamileyim son haftam. Gebe kaldığımdan beri yanıyorum. Herkeste gebelik farklı etki yapıyor kimi üşüyor kimi yanıyor
amayinedeiyiilerledim Arenimoo evet kesinlikle hamilelik belirtisi. İlk haftalar donuyordum titreme geliyordu ayaklarım buz kesiyordu. Sonra geçti.
birkimseee Melek3675 biraz alakasız olacak da 6. Haftadaym bu hafta randevum var, siz bebeği gördünüz mü kesede :)
Melek3675 birkimseee evet gördük kalp atışı da vardı alttan bakıp dinlemek istedi müsade etmedim haftaya tekrar gideceğim
Esra_4774 Arenimoo Şöyle birşey var canım doktorunuza aşırı derecede üşüdüğünüzü söylediğinizdemi tahlil yaptırdı yoksa normal rutın tahlıl mı? Malesef kan pıhtılaşması hakkında bir bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem☺