Kızlar iyi akşamlar bişey sormak istiyorum.. bugün canım hamburger istedi eşimde evde daha doğal ve sağlıklı olur diye kendi kıymayı baharatlayip yuvarlak hale getirip tavada bı güzel alt üst kizartti kıyma hemen pişiyor diye hiç bakmadım ben direk yedim iki hamburger yaptı bana ilkinde hiç dikkat etmedim ikincide sanki çok az hafif pişmiş yer vardı yemiş bulundum sizce bişey olur mu ben kıyma hemen kızarıyor pişiyor diye çok korkmak istemiyorum ama içimde rahat etmeyince sormak istedim.. bişey yapmalı mıyım bişey yiyip içmem gerekiyor mu acaba sindirimini hemen sağlamak için bu şekilde başına gelen oldu mu ? 12+6 haftaligim bu arada