Elifelif0110 benim bulunduğum ülkede musluktan içiyor insanlar ama ben hiç sevmediğim için brita aldım kullanıyorum çok memnunum. Su almaktan, plastik atık çıkarmaktan kurtulduk. Filtresinin değişme zamanı geldi mi tadından anlıyorum hemen. Gerçekten tadını farkettiriyor filtre. Ama istanbulda falan yaşasam açıkçası tercih etmezdim 😅