Ebrarabla_06 İsmin kızımin ismi ikinci kızımın valla Allah bize sabır versin işimiz çok zor 2.kizim da kıskanç ama ablası kadar değil ne olduğunu pek anlamadan oğlan doğdu şimdi oğlan da ne olduğunu pek anlamadan bu bebeğim doğacak çok zor yakın yaş aralığı büyütmek ama anlamadan buyuseler daha iyi çünkü anladikca krizler daha çok çıkıyor işimiz zor ama Rabbim sevgisiyle sabrını veriyor ilk 3 sene çok zor ama sonrası inşallah güzel olacak kuzum dayanmaliyiz🤭🤭