1kbtatli_ ikinci doğduğunda daha birinci iki yaşında bile olmayacak 22 ay olacak aralarında Allah nasip ederse . İlk öğrendiğimde idrar testi pozitif çıktığında çok tedirgin olmuştum ya oğluma vakit ayrışmazsam tam onunla ilgilenmem gereken dönemde 2 yaş olacak vs vs sonra arkadaşlar akrabalar buradaki anneler daha iyi olduğunu ikisinin birlikte büyüdüğünü arkadaş olarak oynadıklarını vs söyleyince rahatladım şimdi 4,5 aylık hamileyim artık eski tedirginliğim yok korunduğumuz halde oldu Allah tan diyorum Allah nasip etti boynumuz kıldan ince sağlıkla hayırla gelsinler de her şey olacağına varır ne ilk biziz peşpeşe çocuk doğuran nede son olacağız her bebek rızkıyla gelir sağlıklı olmaları İçin bize dua etmek düşer