Selcanunal2004 11-02- canım ben 20 gün önce genel anestezi ile sezeryan oldum Sana tavsiyem sonrasında gaz sorunu olmaması için bol bol yürümen Ve su içmen Korkma öyle korkulduğu gibi birley yokmuş
umaydurununannesi 11-02- nescafe bol yuruyus bıde sureklı her kalktıgında wc ye gıt baslarda hıssedılmıyomus tuvaletının geldıgı bıde gaz daha cabuk cıkıyomus ole demıslerdı bana
ceydaa35 11-02- odada açılan damar yolu daha acıtıyodur o kadar söyleyim hiç acıtmıyor zaten incecikk birşey sadece kendini kasma serbest bırak sal iyice kendini zaten hemşire omuzlarından bastırıyor kendini oynatmaman için🙂