11-02- yani ilk yürüyüşte çok yere bakmadan kalkmamı önermişlerdi bana ve ilk kalkıştan sonra bol bol yürümeni tavsiye ederim çünkü yürüdükçe çok fazla ağrı hissetmiyosun bence bende öyle olmuştu sade nescafe falan iç diyorlar baş ağrısı falan olmasın diye ama bende olmamıştı içmedim o yüzden. Birde ben gecelikle çok rahat etmiştim pijama yerine:)