AyFa1608 evet çok doğru diyorsunuz benim tek tarafımda pko var hormonlarimda sorun yok doktorda kalırsın dedi Ama stres dediğiniz gibi sürekli bebek bebek diye tutturmak süreci olumsuz kılıyor ben de kafam rahat şekilde giricem ilişkiye kesinlikle .Olacağı varsa Allah nasip edecekse ediyor zaten çok sagolun verdiğiniz bilgiler icin🩷🩷🩷Bebisinize de maşallah🌻🥰