Ben varım 18 yaşımdan itibaren her doktor çocuk tedavisi göreceksin ve ben kiloluyum çocukluğumdan beri evlendim 4. Ay hamile kaldım hiçbir tedavi görmeden ve 106 kilo ile. Rabbime binlerce kez şükürler olsun şuan 3 yaşında oğlum şuan ardından iki düşük yaşadım kan pıhtılaşması sebebiyle şimdi 4 hamileliğim kan sulandırıcı ilaçlarla 11. Haftaya girdik bile binlerce şükürler olsun çok fazla kafanıza takmayın oluruna bırakın stres gerçekten çok fazla etkiliyor bu işi 🙏❤