144355 Aynurkrm Yok yok korkma Allah’ın izniyle asıl bıraktırmazlarsa kork. Mecbur bırakacaksın ki kanın yoğunlaşsın Allah korusun aksi taktirde kan kaybı yaşama ihtimalin artar doğum esnasında.
BetulMom Aynurkrm 37+3deyim doğuma kadar kullanıcam iğneyi. Eğer sancı hissedersen vurma hastaneye gel dedi
denizmanzarasi Aynurkrm iğne kullanıyor musunuz? Bende en son o haftalarda bırakmıştım iğneyi doğum yapana kadar hatta doğumdan 10 gün sonraya kadar devam ettim
SSenaaa Aynurkrm bnde 25 haftalık oldum gebelik netleşince doktorum verdi hala devam ediyoruz ne zaman bırakırız bilmiyorum daha önce 1 düşük bir kürtaj geçirdim o yüzden kullanıyoruz
_almirasmom Nur7536 hayır covıden dolayı pıhtılaşmam cok yuksektı hamıle kalınca da nefes darlıgım baslamıstı hemen pıhtılaşma testı yaptırdım d dimmer yuksek cıkmıstı oksapara baslamıstım 2 ay ıgne sonra da hap a gecmıstım
Mucize_1 Nur7536 daha önce düşüğüm felan yok ama trombofili testi yapıldı onda bi sıkıntı çıktı ondan kullandım
Nur7536 Mucize_1 bende bugün bıraktım iğne fln kullanmıyorum daha önce kaybım olduğu için önlem amaçlı vermişlerdi bıraktıktan sonra birley olur diye korkuyorum bol bol dua ediyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲
Mucize_1 Nur7536 bende senin gibi düşünüyordum bırakınca bişey olur mi diye ama elden bişey gelmiyor dua etmekten başka Rabbim sağ sağlim kucağımıza almamızı nasip etsin