Eda043 papatyaolsun sürekli olumsuz görünce artık boşladım test işlerini pede kahverengi leke oluyor idrarımı yapınca da idrar hafif kırmızı oluyor regl mi değil mi çözemedim pedde kan olmuyo ama
Meriioo Betul_sevinc hiç belirtim yoktu aksine regl olacak gibiydim, rutindi yani hayatım. Kan verirken hemşireye sonraki aşılamaya ne zaman geleyim demiştim hatta ☺️ dur bakalım bi sonucu görelim önce dedi ve 1 saat sonra hamilesin dedi 🥹🥹🥹
Yozgee papatyaolsun evet beta değil ama doktorum başka bir test yapmıştı hatırlamıyorum şuan adını .. Sonrasında beta yapıldı 14. Gün
Betul_sevinc Arasmom_ evet özelde aşılama sekiz bin ilaçlar falan 1000 TL ödedik giriş ücreti de 1000 TL
Betul_sevinc Kızlar bişey soracağım acil pcos olduğum için yumurta geç gelişti ve âdet tarihime yakın aşılama oldum aşılama tutamaz mı
ikibebeklianne_1 Betul_sevinc bende sizden bir gün önce aşılama yaptırdım.Şuan ne gibi belirtileriniz var
YesimAykut Betul_sevinc benim de adetin 18.günü olmuştu aşılama geç olmuştu biraz, progestan kullanmıştım tutmuştu, sonradan 21 haftalık kaybettim
Meriioo Betul_sevinc dediğim gibi aynıydı hayatım, sadece regl zamanı geldiğinde regl olacak gibiydim. Birkaç gün sürdü regl belirtileri, sonra o da geçti
Betul_sevinc Yozgee peki aşılamadan sonra ara ara kasik ağrınız oldu mu benim yedinci günüm çok hafif oluyor hâlâ
Betul_sevinc ikibebeklianne_1 umarım güzel haberler alırız rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻 bize de