Aşılamadan sonra hiçbir belirtim olmadı canım. Ben 11. gün kan testi verdim 2,60 çıktı, 13. günü kan 2den daha küçük çıktı negatifti yani. Erken gebelik testleri de silik pozitif çıkıyordu. Adetim de 3 gün gecikti. Hormonlarım alt üst oldu herhalde. Adet olmayı bekliyorum 2.aşılama için