papatyaolsun Adenerel merhaba benim erken gebelik testlerim silik pozitif çıkıyordu ama adet oldum. Hatta 2. Aşılama için doktora gittim ama maalesef gonalf kist oluşturmuş ve bu ay ara verdik
Adenerel papatyaolsun çarsamba günü kan vererek öğrenmek en doğrusu o zaman . Ama idrarda poztifi cıkma sebebi neymiş acaba
papatyaolsun Adenerel inanın hiç bilmiyorum çubuk testlere hiç güvenmiyorum artık çok sinirlerimi bozdu bu durum