Aşılamanın 16. günü kızlar, adet gecikmesinin de 3. günü. Her an adet olacakmışım gibi kasık ağrım var. Üstelik 11. Ve 13. günü kan testi verdim negatifti. Erken gebelik testlerinde silik pozitif çıkmıştı ama kanda negatifti. Aşılamadan sonra Herhangi bir ilaç da kullanmadım , adetimin gecikmesi normal mi gonal f adet gecikmesi yapar mı? Bir an önce adet olayım 2. aşılamayı yaptırayım diye düşünüyorum ondan meraktayım