Merhaba kızlar bende doğurdum 🥳 ilk gebeliğimdi değişik duygular içerisindeydim ama en başından beri olası bir aksilik olmazsa normal doğuracağım diye hep kendimi motive etmeye çalıştım her şeyden önce kendinize ve bedeninize güvenin🥰 gelelim doğum hikayeme Cuma günü sabah uyandığımda açık pembe akıntım geldi gecesinde belimden kasıklarıma sancı vuruyordu ağrı tamda adet sancısıydı ama dayanılmayacak boyutta değildi. Doktorum o güne randevu vermişti 1 gibi kontrole gittim nst de sancılarım çıktı açıklığa baktı 4 cm açıklığım varmış yatışını veriyorum dedi beni doğum haneye çıkarttılar orda tekrar açıklığım kontrol edildi 1 saat içinde 8 cm olmuştum ağrılar şıklaşmaya başladı ebem büyük tuvaletin gelirse yap ve bize söyle dedi o ara kusmaya başladım bu bizim için çok güzel dediler artından büyük tuvaletim geldi ve beni hemen çatala çıkardılar hava falan taktılar 2 ıkınmada bebeğin kafasının geldiğini söylediler gücüm tükenmek üzereydi ebe karnıma bastırdı ve bebeğim doğmuştu kucağıma yatırdılar o anı Rabbim isteyen herkese nasip etsin ♥️ birkaç dikişim oldu benim için en zorlu olan dikiş kısmı kızlar otururken falan zorluyor ama bu mucizeye her şey değer 🥰 Bu da benim pozitif normal doğum hikayem 😍