Mommerve üzülme kuzum allah büyük. Zor biliyorum hemde gönülden hissediyorum biliyorsun bende yaşıyorum ki Ağustos atımdan beri başıma gelmeyen kalmadı . İkizlerimi kaybetmem de cabası .Allaha sığınıp dua edeceğiz bir birimize önce sağlık Huzur sonra bereketi ile evlatlar dileyeceğiz. İnşallah bu posta yazan bekleyen kim barsa omların gönlüne göre versin. Bize de moral olsun . Üzülme kuzum olacak hayırlısı ile en güzeli olacak 🙏