Mommerve evet okudum kuzum yazdıklarını bende sadece karın şişliği var bide koku hassasiyeti karnımda yük taşıyormuşum gibi geliyor hep .. ama hep adet günümü bekledim çünkü her ay umutsuzluğa kapıldığım için bu ay test yapmak istemedim hakkımızda hayırlısı olur inşallah 🥰