1bebe1meow 2 kedimiz var 2.yi ben hamileliğimin ortalarındayken ve riskliyken sokakta ölmek üzereyken bulduk. O sırada hamileyim diye düşünemedim hemen veterinere koşup bütün bakımlarını üstlendik, kalçada kırık, enfeksiyon, parazit, pire , diyafram yırtığı, yüzde parçalanma birçok sıkıntısı vardı, muhtemelen o gün ölecekti onu öyle bırakamadık.Ben de sonraki süreçte korktum birçok hastalığı var bana geçer mi diye ama artık çok geçti bizimleydi artık.Veteriner siz çok ilgilenmeyin birşey olmaz dedi. Eşim herşeyiyle ilgilendi eşim yokkende hastalıklarından dolayı halıya yaptı tuvaletini defalarca.Zaten eşim sürekli bak birşey kapacaksın deyip duruyordu,yollamasın onu diye gizlice eldiven, maske taktım temizledim😅 sevdim bolcada.Çok şükür ne bana ne de kediye, ne de bebeğime birşey oldu. Bayağa sıkıntı çektik kedinin iyileşme sürecinde, üstüne benimde rahatsızlıklarım vardı, maddi sıkıntılar, eşimin stresli işi, evdeki diğer kedinin de hırçınlaşması derken ben iyileştim, kediyi ameliyat edecek ve tedavilerini yaptıracak maddiyatımız oldu, eşim bu kediyi de kabul etti sokağa atma muhabbeti bitti, diğer kendiyle dövüşselerde alıştılar birbirlerine😄 Aşıları tamsa evde evcil hayvan neşedir, berekettir, şifadır.