1bebe1meow evde kedim var. Hatta hamileliğimin ilk başlarında 4 tane de yavrusu vardı onları sahiplendirdik. Doktorum önceden de kedi bakıyorsan mutlaka bağışıklığın vardır dedi. Şimdiye kadar bişey olmadı şükür. İç dış parazit aşısı var tuvaletini yeri gelir ben temizlerim. Her yerini öperim yeri gelir tüyü ağzıma gelir ama sorun yaşamadım ben. Ha yaşayan varsa orasını bilemem. 22+6 oldum bugün doktora gittim kedim olduğunu söyledim hiçbir zarar gelmez bakabilirsin dedi. Daha önce geçirdiysen hamilelikte bulaşsa bile sıkıntı olmuyormuş öyle dedi. Bulaşırsa da tedavisi varmış