Canım aynı hastaneye gidiyorum 11. Haftada gıttım makına olcmedi ense kalınlığını 13 de gittim ense kalınlıgı normal cıktı ve yaptırmadım gebeliğimi sonlandırmamak ıcın bende dogum paketı aldım o senın isteğin ve düşüncene bağlı hastada olsa eşım ve ben bebeğimize kıyamıycagımız ıcın yaptırmadık zaten normal cıkmıstı ultrasonda eger fetal dna istersen kan alıyorlar yoksa ultrasondan bakıyor bana oyle yapmısti