Kızlar merhaba ikili test ense kalınlığında değerlerimiz 12. Hafta 3,36 13. Hafta 1.22 çıktı. Doktoruma 64 bin lira doğum paketi yaptım. Şimdi de ayriyeten fetal dna testine yönlendiriyor. Bana biraz para tuzağı gibi geldi. Kendi hazırladığı test raporuna her şey normal degerlerde yazmış ve 13. Haftada bariz bir fark var. 3 uzerinde çıksaydı bende yaptırma taraftariydim. Sizce yaptirmali miyim? Bu durumu daha önce yaşayan var mı? Doktorum seçenek sunmadan direkt intergen firmasına yönlendirdi. Bana biraz komisyon alıyor gibi geldi. Sizce haksız mıyım