Nehirrrnill ben 1 yıl önce deprem zamanı dışarıda kaldım soğuktan enfeksiyon kaptım, sonra özel bi kliniğe gittim ordaki doktor hem alttan muayene yaptı hemde ultrasona aldı bana ve eşime dedi ki rahim kalp şeklinde bu şekilde asla çocuğun olmaz. Biz şok olduk çok ağladım üzüldüm sonra devlete hastanesine gittim oradaki doktor ultrason yaptı baya baktı saçmalık dedi rahiminde hiçbir şey yok gayet normal dedi. Devlet hastanesi diye yine emin olamadım en özel hastaneye gittim orda da hem üroloji hemde kadın doğum doktoru baktı hiçbir şey yok istersen şuan bile hamile kalırsın dediler. Enfeksiyonum vardı diye 3 ay korundum ondan sonra ilk korunmasızda hamile kaldım. Yani tek doktorla kalmayın o doktor bi klinikteydi günahı boynuna bana şey dedi bi ameliyat var onu yapıp hemen düzeltiyoruz diye. Belki de bilerek yaptı bilmiyorum ama çok üzülmüştüm