Nehirrrnill ancK gebeliğe engel değil. Ben rahımdeki perdeyle 3 kez hamile kaldm. Ondan dolayı hamile kalmamak diye birşey yok. Ben düşük risklerinden korktugum için ameliyat oldum. Belki sadece kan sulandırıcı içerekte perdeyle bu haftaya kadar gelecektı hıc bir zaman bilemeyecegım. Ameliyattan sonra sağlıklı gebelik geçirdim ancak pıhtılaşma ilacıda kullanıyorm. Bazı doktorlar perde yok oldgu ıcın sağlıklı olmjş dıyor bazı doktorlar iğne kullandıgın ıcın dıyor ben hıc bır zaman bılemeyecegm.