Oznurtoprak ben de 19 haftalık hamileyim. Ama hamileliğimin başından beri var. Ben uyuz desem de doktorlar bu teşhisi koymadi en son eşimle oğluma da geçti artık aile hekimi uyuz dedi geçen hafta. Anti skab diye bir losyon yazdı bunu kullanın on saat falan kalsın sonra duş alın dedi. Kıyafetleri yüksek derecede yıkıyorum ütüledim, koltukları ütüledik, her yeri sildik. İnşaallah geçer diye dua ediyoruz, bizim su toplamadi sivilce gibi olup kaşınıyor. Ama gerçekten çok zor.