Canım bazen evet üstü pul gibi minicik iğne ucu gibi kızarıklık çıkıyo örn belli bölgede yoğunlaşıyor vs bende böyleydi son zamanlarda şimdi de bazen benzer ufak çıkıntılı görüyorum ama belli bölgede yoğunlaşmıyor ufak ve bağımsız yerlerde oluyor ben son zamanlarda el değdirmeyi bıraktım çünkü varsa bir bölgede insan eliyle taşıyor onu kaşımadım ya duşa girdim ya da yağ krem vs sürdüm ekstra kaşıntı yapan kıyafetlerimi asla giymedim