Yaklaşık 3 saattir belli aralıklarla alt karnıma sancı giriyor böyle sanki karnımın altında bi topak oluşuyor oraya baskı yapıyor ve duruyor orda o esnada dehşet bi sancı oluyo böyle kıpırdayamıyorum bi dk falan sürüyo geçiyo ama şuan yaklaşık 3 dk dır geçmedi oturduğum yerde kaldım bu sezeryanda keserler ya oranın üstü hemen ağrıyan kısım alt karın diye geçiyor herhalde neden böyle sancı olur ağrıyla sancı karışık yani regl krampı gibi ama şuana kadar olan krampların en kuvvetlisi oluyor sanki bebek top oldu orda durdu ay çok tuaf bu nee 17+3