Hulyaerol Selam kızlar adetime 6 gün var ama ben bazı belirtiler olduğu için test yapmak istedim ve silik ikinci çizgi çıktı aranızda adete 6 gün kala test yapıp böyle olan varmı
Hulyaerol Erken gebelik testini önceki gebeliğim de yapmıştım regle 6 gün wardi yine we onda hiç ikinci çizgi yoktu kaset testle yapmıştım silik çizgi olmuştu we kanda 33 beta ile doğrulanmıştı ondan
Ozzge01 Hulyaerol aa ciddi misinn? Çok şaşırdım sabah bunu ben de deniyecem mutlaka. Benim de 8 gün var adetime gerçi ama bir umut
Hulyaerol Sinemm68 bende kaset testlerin doğruluk payının daha yüksek olduğunu düşünüyorum 😊 çünkü gebelik yoksa kesinlikle ikinci silik çizgi hiç olmadı bende hep hamile olduğumda ikinci çizgi silik de olsa mutlaka çıktı
oozgenur Ozzge01 bugun adet günümdu gelen giden olmadi erken ve kaset test var hangisini ne zaman yapsam acaba bende
Hulyaerol Melk_plt00 rahimde iğne batması hissi baş dönmesi kokulara hassasiyet şimdilik bunlar var canım
Mrvsmt2502 Hulyaerol ben 1 haft kala öğrenmiştim ertesi gün kan verdim değerim 41 di . Bu kadar silikti gözle zor görülüyordu
Hulyaerol Mrvsmt2502 benimde daha çok yeni son adete göre 3 haftalık ama yumurtlamaya göre daha 10 günlük 🙄🙂
Caglali Hulyaerol bence var canım pembe çizgi çıkmış yarın ya kan verin ya da erken gebelik testi yapın
Hulyaerol Caglali kanı biraz geç wermek istiyorum hem adetim geçsin hemde beta biraz yükselsin diye 😊 ilkten test daha silik çıktı zorla gördüm5 dkk sonra böyle daha belirgin
Hulyaerol Neslihankrhmt amin sağol 🥰😊 bakalım ayın 5 inde kan vercem inşallah 🤲 hayırlı haberler alırım