umrumdadegil
Bütün ağrıları yaşıyoruz benim de ilk gebelik acı eşiğim yüksek biliyordm ama nerde aylarca sırt bel kuyruk sokumunda ağrı oldu dayanmaya çalıştm valla birde çalışıyordum bu güne iyi geldim tek rahatlığım kusma olayım hiç olmadı daha beterlerini gördüm ben buna da şükür diyorum bebek yağı ile masaj yaptırdım hep en iyi gelen şey o oldu masaj yaptırarak uykuya dalıyordum .Şimdi uykularda haram 2 de uyanıyorum 5 e kadar uykum gelmiyor regl sancısı gbi sancı sonra bağırsaklara baskı tuvalete yetişmesem altıma yapacak gibi oluyorum 😀Kazasız atlatmak istiyorum bu süreci