Bbk88 yani herseyde yolunda gitmisti doktoruma göre aslında olsa olurdu ama nasip degilmis demek ki hepsi de aa ydi. Doktorum zaten ilk transferler genelde tutmaz tutma oranı biraz düşük sonraki transferlerde şansin artıyor demişti. Bende arastirdim biraz vücut embriyoyu yabanci bir cisim olarak algiladiginda embriyonun tutunmasina izin vermiyormus belkide öyle birsey oldu bilemiyorum umarim ikinci transferimde güzel haberi alacagiz🙏🏻