Merhaba kizlar, transferimin 6. Günündeyim. Dün akşamdan beri alt karnımda sızlama gibi bir ağrı var hani adet olacaginiza yakin alt karinda sızlama tarzı hafif yanma gibi bir ağrı olur ya öyle bise var. Boyle olmasi normal mi tutunma agrisi olabilir mi yada adet sancisi mi bu moralimi bozdu dünden beri bu sızlama ya😔