Ruya105 bende 20.haftamda başladım Erdem beye. yanında asistan oluyor ama kendi muayene ediyor zaten ölçümlere bakıyor direk bebeği göstermiyor ölçüm yaptığı bölgelere bakıyor.Sezeryanda kendi giriyormuş ama normal doğumu bilmiyorum büyük ihtimal onada kendi geliyodur.Ben numarasını hiç istemedim verip vermediğini bilmiyorum